星期五, 一月 06, 2006

6, 5, 4, 3

我,回来了。美丽的西雅图一如既往地雨着。去了实验室,每个人都指出我被tan了。有人还问我,是不是最近苦练滑雪了。

不,这是Maui岛给我留下的纪念品。阳光大海沙滩棕榈树组合起来的简简单单的快乐,等我今晚睡个好觉,明天再来写。

3 条评论:

匿名 说...

哇,你还会冲浪啊,形象一下子高大了

q15595 说...

this must be from a surfing class ba? and I don't see the wave big...haha

iMashimara 说...

you know surfing is not such a hard thing to do actually...
plus the bigger the wave, the easier you can stand up on your surfing board.