星期六, 二月 19, 2005

自由鸟

我经常会胡思乱想。昨晚很认真地考虑了一下,如果我有了阿拉伯的神灯,会让小妖怪给我变些什么东西的问题。马上被许多庸俗的思想所包围,

于是美好地睡到了11点多,正在做梦,逗一只身披白羽头顶黄毛的鸭子(主吉主凶?)玩。一个电话杀了进来。我睁开眼,先看见一屋子的阳光,心情就很振奋。拿起电话中气十足地说hello,被误解为已辛勤地早起了很久了。

我的周末,我为什么要早起?下午已经许诺要在球场上赠与iMash的失败,所以我一定要好好休养。聪明美丽充满活力的Katherine要回HK去了。晚上会有party。又会要去打保龄。Goozat恳求我勇于承担最末一名的位置,我犹豫中...

疯狂的迷恋这首自由鸟后半部分的电吉他。轰轰烈烈。
If I leave here tomorrow,
would you still remember me?
For I must be travelling on, now.
'Cause there's too many places I've gotta see.
But if I stayed here with you, girl,
things just couldn't be the same.
'Cause I'm as free as a bird now,
And this bird you cannot change. x3
The Lord knows, I can't change.

Bye, bye, baby it's been sweet love, yeah, yeah.
Though this feeling i cant change.
But please don't take it so badly,
'Cause the Lord knows I'm to blame.
But if I stayed here with you girl,
Things just couldn't be the same.
Cause I'm as free as a bird now,
And this bird you cannot change. oh!
And this bird you cannot change. x2
The Lord knows, I can't change.
Lord help me, I can't change.

Lord I can't change

Won't you fly high, free bird? yeah...

决定盗用此歌作我blog的名字。

没有评论: